Klachten

Klachten

U heeft een klacht?

Bij de Leijgraaf pakken we klachten zo dicht mogelijk bij de bron op. Daarom vragen we je om eerst een signaal af te geven. Dit kan bij je docent, coach of onderwijsmanager. Als het vervolgens niet lukt om het op te lossen, kan er via een brief of e-mail een klacht worden ingediend bij het College van Bestuur. Dit kan voor alle klachten op hetzelfde adres.

ROC de Leijgraaf
T.a.v. College van Bestuur
Postbus 420
5460 AK VEGHEL

Of middels e-mail naar klacht@leijgraaf.nl.

Uitzondering op een klacht

De enige uitzondering hierop is ongewenst gedrag. Bij ongewenst gedrag (denk aan discriminatie, seksuele intimidatie, agressie of geweld) kan er een signaal afgegeven worden bij het Centraal Meldpunt Incidenten (CMI). Het Centraal Meldpunt Incidenten is bereikbaar middels
e-mail cmi@leijgraaf.nl of via een vertrouwenscontactpersoon van de school.

Soorten klachten

De procedure die gevolgd wordt hangt af van de soort klacht. De verschillende regelingen zijn op te vragen via klacht@leijgraaf.nl. We kennen de volgende soorten klachten:

  • Klachten over examens
  • Meldingen van ongewenst gedrag
  • Klachten over algemene zaken

Na het indienen van je klacht ontvang je binnen enkele dagen een ontvangstbevestiging.

Afspraken ten aanzien van indienen van een klacht

Geef in de e-mail of brief tenminste de volgende informatie:

  • Voornaam en achternaam
  • Adres en telefoonnummer
  • Geef in de kop aan dat het om een klacht gaat
  • Geef aan wie je bent; een student, een ouder, een bpv begeleider, een medewerker of iemand anders
  • Ben je een student, geef dan ook aan in welke klas je zit, de studierichting die je volgt en vermeld je studentennummer
  • Geef aan waarover je een klacht hebt
  • Geef aan of je de situatie reeds besproken hebt. Geef hierbij aan met wie je de klacht reeds besproken hebt of wie jou heeft aangesproken

 

 

 

 

 

Deel deze pagina:

Kalender

› Kalender

0/0

Nieuws

› Meer nieuws